IRBTC - Welcome To Iranian BTC Miners Site

Make Money From Bitcoin - Give Free BTC

IRBTC - Welcome To Iranian BTC Miners Site

Make Money From Bitcoin - Give Free BTC

Last Idea - آخرین نظرات

اولین معامله ی ثبت شده ی بیت کوین در افغانستان

چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۲ ق.ظ

اولین معامله ی ثبت شده ی بیت کوین در افغانستان

Afghanistan_flag_1929-1931

گرمای خورشید در صحرای Helmand به 120 درجه رسیده بود. هوا گرم و خشک بود که دو کارآفرین بیت کوین با هم دست داده و قراردادی را به بیت کوین ترتیب دادند.

درحالیکه سیگار Partagas بین ما رد وبدل می شد، به Adam Locklin ، 0.1 BTC ارسال کردم و بنابراین آنچه به عنوان اولین معامله ی ثبت شده ی بیت کوین در افغانستان تلقی می شود، شکل گرفت.

این تجارت بسیار ساده به همراه چند درس مطرح می شود اگر بیت کوین واقعا قرار باشد در افغانستان و سایر نقاط دورافتاده ی در حال توسعه مورد استفاده قرار گیرد :

اکثر کشورهای نیاز به مبادله دارند

من و Adam اخیرا با چند فرد افغانی بومی گفتگو کرده ایم. با وجود شور و شوقشان نسبت به ارز جدید، این گونه حس

ادامه خبر را در ادامه مطلب بخوانید

 کردم که آنها هیچ راه و روش عملی برای اخذ و بکارگیری بیت کوین در نظر ندارند. من شخصا می توانستم Afghanis یا دلار ایالات متحده را دریافت کرده و معادل بیت کوین آن را ارسال کنم. اما این راه حل مناسبی برای چنین مشکل بزرگی محسوب نمی شد.

افغانستان نیاز دارد تا در آنجا گردهمایی هایی صورت گیرد چه توسط نمایندگی های بیت کوین در مفهوم دگرگون شده ی Hawala ، ATM هایی در مکان های ثابت و چه صرافی های اینترنتی. با توجه به تاریخچه این منطقه از نظر خرید و فروش های غیر رسمی، مطمئن و پول های نقد ، نمایندگی های محلی می تواند صورت گیرد. بیشتر افغان ها به طور منظم به اینترنت دسترسی ندارند و از کافی نت های عمومی استفاده می کنند. پس در حال حاضر نمی توان شاهد همکاری Mt. Gox و Coinbase  با نیمی از جمعیت افغان بود. لذا باید دست نگه داشت وبه مدت یک دهه صبر کرد، به امید آنکه همه چیز تغییر کند.

هنگامی که افغان ها به بیت کوین دسترسی پیدا کردند، به یک راه آسان برای خرج کردن بیت کوین نیازمندند.

من برنامه ی بلوک های زنجیره ای را در iPhone فانتزی خودم دارم. در حالیکه Adam یک تلفن Roshan دارد که تنها در افغانستان کار می کند. این دو دستگاه نمی توانند به هم ارتباط بر قرار کنند. پس ما امکان انجام معامله ی بیت کوین از این طریق را نخواهیم داشت.

یک شرکت آفریقایی به نام  Kipochi، به تازگی کیف پول های بیت کوین را به بازار عرضه کرد که با استفاده از سیستم محبوب M-Pesa در تلفن های همراه، در حال حاضر بیش از 10 میلیون نفر در هند و آفریقا از آن استفاده می کنند. M-Pesa تنها قدم های اولیه خود را در یکپارچه سازی با دستگاه کاریر در افغانستان، Roshan،  برداشته است. پس تنها گذشت زمان روشن می کند که سرویسی همچون  Kipochi چه تاثیری می تواند در بازار داشته باشد.

وقتی که مردم افغان به طور متوسط امکان این را بیابند که به کیف پول های بیت کوین در شبکه دسترسی داشته باشند، میزان مقبولیت آن در این بخش از جهان به طور چشم گیری تسریع می یابد. و این می تواند شامل متد آشنایی از تجارت Afghanis، دلار آمریکا و یا بیت کوین باشد.

Rob Viglione  فیزیکدانی که به مشاور اقتصادی بدل شده است در حال حاضر به عنوان  مهاجر در افغانستان زندگی می کند. او در امور مالی و بازاریابی دارای MBA  و گواهینامه ی PMP می باشد و موسس و مشاور چندین شرکت کوچک اینترنتی در سراسر جهان است.


BTCClicks.com Banner





Idea  ۱

۲۸ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۱۲ اسراء امید
من در افغانستان هستم و در حال حاضر میخواهم بیت کوینر خوب باشم و مقدار بیت کوین در حسابم باشد ولی نمیدونم که ایا امکان دارد در افغانستان هم خرید و فروش بیت کوین کرد؟
Answer:
سلام دوست عزیز
شما می توانید در یکی از بانکهای ایرانی که در افغانستان شعبه دارند حساب بازکرده و سپس بیت کوین خود را به صرافی های مطمئن ایرانی بفروشید و آنها پول را به حساب شما بریزند .
در حال حاضر در قسمت خرید و فروش بیت کوین من معتبر ترین سایت خرید بیت کوین را در ایران معرفی کرده ام
اگر سوال دیگری داشتید من در خدمت هستم

Sent Idea

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
IRBTC